Poate aflu de la voi

ianuarie 29, 2009

Am tot auzit despre o Magda Ciutac sau Ciumac, habar n-am… si ma intrebam cine e artista, ca aud pe toate posturile TV despre dumneaei… O fi ministru, o fi o tarfa celebra sau o fi o campioana nationala la ceva… naiba stie. Despre minsitri afli mai greu, despre campioni nationali nu prea ai ocazia sa afli, ca la televizor apar doar tarfe si fotbal… ce a mai ramas? Nu ma inteleg nimic, insa cred totusi ca e o tarfa, practic, tot un fel de campioana…

M-am decis s-o sun pe mama, ca ea trebuie sa stie, dar, daca as fi sunat-o s-o intreb despre aceasta Magda, probabil as fi aflat mai mult decat mi-ar fi trebuit si desigur… am renunta la gandul acesta.

In cele din urma, m-am decis s-o las pe Magda Ciutac sau cum naba o cheama si sa redactez o scrisoare raspuns pentru Oficiul de Plati si Contractare Phare din cadrul Ministerului de Finante. Si scriind eu la scrisoarea cu pricina, am ajuns la concluzia ca, in contractele phare incheiate cu OPCP exista o mare prosititutie intelectuala. Cine a citit un astfel de contract si a si implementat un astfel de proiect, stie despre ce vorbesc.

Intre timp m-am razgandit. Nu am aflat cine e Magda Ciumac, dar prefer tarfele adevarate decat tarfele care se dau fete mari.

Lasă un comentariu