Blonda de la drept

ianuarie 21, 2009

Sa fie Elena Udrea? Ai ghicit, despre ea e vorba. Cand am vazut-o plangand pe acordurile naiului lui Gheorghe Zamfir, mai mai sa plang si eu.  Si plangea biata blonda, tacut si innabusit, asa ca pentru ea si launtrul ei, dar cu ochiul mintii adanc infipt in obiectivul camerelor de luat vederi.

Si ce jale m-a apucat cand am auzit o stire sifilitica transmisa de ProTV in care se facea ca blonda, a plans strapunsa de emotii si sentimente… Biata blonda! Nu-mi iese din cap jalea care a napadit-o si lacrimile firbinti care i-au strabatut obrajii fardati cu produse romanesti probabil. Noroc cu rimelul rezistent la apa, pardon, lacrimi, care, cu siguranta si el e tot de provenienta romaneasca.. o fi ceva de la farmec sau nu, cu spray farmec 16 se da dupa ureche sa miroase frumos, dar romaneste.

Cine nu stie, farmec 16 e spray-ul anilor ’80, pe care-l obtineai cu pile si interventii sau daca stateai la o coada consistenta si desigur, daca aveai bulan sa aiba atatea cat sa ajunga si pana la tine. Oricum, nu se vindea decat un spray de persoana… adica sa ajunga pentru toata lumea bre

Saraca fata blonda care foloseste produse romanesti si plange de sare camesha de pe ea cand da cu ochii de presa. Cine cumpara? Ca eu, sigur nu!

2 Responses to “Blonda de la drept”

  1. romica Says:

    „Blonda de la turism” mai bine zis;
    are fata de drumurile laterale si ocolitoare ale oraselor mici si mari, unde turismul este in plina crestere si nu are a face cu criza…
    De ce plangea?
    Va spun eu … a luat teapa de la unu …
    Un individ anume ia spus ca-i da 2000 de euro unei prostituate ca sa o faca cum vrea el. Prostituata (bruneta) refuza (se gandea ca e o teapa). Acesta merge mai departe si da de o prostituata roscata, careia ii face aceeasi oferta, dar si asta refuza gandind ca poate fi o teapa. Individul merge mai departe, si de „blonda mioritica” care accepta oferta.
    Dupa cateva ore, blonda iese plangand …
    Ce s-a intamplat? intrebau roscata si bruneta…
    Ce sa fie… a vrut pe datorie… si ca proasta am pus botul…

  2. alabamasong Says:

    Dah… cred ca e mai corect spus blonda de la turism, desi se potriveste si blonda de la drept, fie si facultate particulara… ca parca asa stiam…


Lasă un comentariu