Intru in cabina de proba si ma apuca jalea

septembrie 28, 2008

Am o problema. O am de multa vreme si nu stiu cum sa o rezolv. De cate ori intru intr-o cabina de proba ma apuca jalea. E praf de-ala adunat cateva saptamani de zile, pe care il aduni pe hainele pe care le probezi si pe hainele tale, deopotriva.

Cel mai mult praf, adica gunoi de-a dreptu’ vezi in cabinele de la Zara. La Mango e mai putin praf, dar sunt niste neoane aprinse in cabinele de proba, ca pur si simplu te ia cu lesin. La Collins mi-a placut cel mai mult. Imi iau niste jeansi sa probez, intru in cabina si cand sa vad cum imi sta, sa vezi chstie…. nu exista oglinga in cabina. Cred ca e o treaba de fala, adica iesi nene din cabina si fataie-te pe hol pe acolo sa te vada toata lumea, sa-si dea si altii cu parerea.

Enjoy!

Oare, cand iti faci un magazin, vine cineva de undeva, care sa se priceapa si sa-si dea cu parerea despre chestii de-astea sau pur si simplu trantesti niste cabine improprii si jegoase si gata treaba?

Lasă un comentariu